לוגו מוסך עד הבית

השירות ניתן באזור המרכז והסביבה בלבד!

מצבר בבני עיש

תקועים עם הרכב? אנו מציעים לכם שרות עד הבית במקרה שנתקעתם ללא מצבר, תקועים ולא יודעים להחליף גלגל, טיפול שנתי לרכב ומגוון רחב של שרותים לכל סוגי הרכבים והאופנועים, מוסך עד הבית זמין עבורכם 24 שעות ונותן שרות אדיב ואישי.

מצבר בבני עיש – הרכב לא מניע זה בטוח המצבר?

התשובה היא לא, כאשר הרכב לא מניע לנו בבוקר הדבר הראשון שאנחנו אומרים לעצמנו, זה בטח המצבר, צריך להחליף מצבר, אבל לא תמיד זו הבעיה, משום גם הסטרטר יכול להיות זה שבגללו הרכב לא מניע ואולי זה בכלל פיוז, או המחשב של הרכב, ברגע שאין לכם את הכלים המתאימים לבדוק ואין לכם הבנה בתחום, אל תמהרו להסיק מסקנות, כי אתם עלולים להחליף מצבר שלא לצורך ולמצוא את עצמכם נשארים עם אותה בעיה, מה שאנחנו מציעים לכם הוא להזמין את מוסך עד הבית, להסביר את הבעיה ולקבל הצעת מחיר, אם זה המצבר אז הרווחתם גם את עלות ההרכבה והפרוק במחיר המצבר, הדבר הראשון שלא עושים הוא ממהרים ללכת עם האינסטינקט וקונים מצבר לפני אבחון הבעיה.

מצבר בבני עיש

מצבר בבני עיש – סימנים מנחים יש בעיה עם המצבר

אין לדעת זמן מדויק מתי המצבר שלנו עתיד להיגמר, מה שאנו כן יכולים לומר לכם בוודאות הוא כאשר אתם פותחים את המכסה מנוע ומביטים במצבר יש כמה סימנים שיכולים לגרום לכם להבין שמשהו לא תקין עם המצבר, אם אתם רואים שעל הסימן החרוט על המצבר מופיע תאריך יצור של מעל לשנתיים אז אולי כדאי שתשקלו להחליף מצבר כי זה עניין של זמן עד שיפסיק לעבוד, גבר שני הוא קורוזיה שמופיעה על המצבר, זה סימן שהמצבר שלכם התחמם וכתוצאה מהחום הוא פולט חומצה שגורמת לקורוזיה, ההמלצה שלנו היא לקחת את הסימנים האלו כהזהרה, אולי תשקלו להתקשר אלינו ונשמח לייעץ לכם ולהחליף את המצבר התקול, על מנת שלא תופתעו באמצע שום מקום.

מצבר בבני עיש

 

בנוסף אנו מציעים שרות בתחומים נוספים עבורכם:

  • החלפת סטרטרים ואלטרנטור
  • שאיבת דלק / סולר שגוי
  • טיפול לכל סוגי הרכבים
  • החלפת מצברים
  • חשמלאות רכב
  • דיאגנוסטיקה
  • בדיקה לפני קנית רכב ועוד

זקוקים לשרות החלפת מצבר באזורים נוספים? מצבר מודיעין זמין עבורכם 24 שעות עם שרות אדיב ומחיר מצוין הכולל עבודה, חייגו אלינו ונשמח לעזור.

אז איך מזמינים: הדרך המהירה ביותר לבצע הזמנת שירות החלפת מצבר ברכבכם היא לחייג 050-500-5772 ויש לכם מצבר חדש ברכב ואחריות מלאה על כל סוגי המצבר שנחליף לכם ברכב.

שירות מ - יצאת צדיק:

תפריט:

צור קשר:

רוצים שנחזור אליכם? השאירו פרטים ונשוב בהקדם:

Call Now Button דילוג לתוכן