לוגו מוסך עד הבית

השירות ניתן באזור המרכז והסביבה בלבד!

מצבר בפתח תקווה

החלפת מצבר 24 שעות עד הרכב המחיר כולל החלפה ופרוק מגיעים מהר גם בפתח תקווה.
אנו מספקים שרות לכל סוגי הרכבים כולל אופנועים, חייגו היום להצעת מחיר על החלפת מצברים לרכבים ולאופנועים בשטח, אז אל תישארו תקועים.

מצבר בתל אביב

מצבר בפתח תקווה – נסדר לכם גם את המצבר של האופנוע

להיתקע עם האופנוע זה עניין לא נעים בכלל, להבדיל מרכב שבו אתם יכולים לשבת ולהמתין במיוחד בחורף, שהולך המצבר באופנוע אתם יושבים ברחוב וממתינים, אך זו לא הבעיה המרכזית, הבעיה המרכזית היא המצבר שהלך באופנוע.

כיצד נפתור את העניין? האם נתניע את האופנוע מאדם ברחוב? אז זו תהיה טעות משום שאם ננסה להניע את האופנוע באמצעות רכב למשל אנו מסתכנים בנזק לאופנוע משום שהמתחים בין שני המצברים הם שונים.

אם החלטתם להחליף מצבר פשוט תחליפו מצבר או הזמינו חילוץ שטח, אך מה שלא יהיה אל תניעו את האופנוע באמצעות רכב, מול האופנוע שלכם, תוכלו לפגוע בצמת ההצתה ואז תהיו בבעיה יקרה עוד יותר.

מצבר בפתח תקווה – חילוץ מהיר ואמין

כאשר אנו קמים בבוקר ומגלים לצערנו שהמצבר הלך לנו, אנו מרגישים שהיום אבוד ונתחיל עכשיו לתזז את עצמנו עם טלפונים לגרריסט שיגרור למוסך והלך כל היום, מוסך עד הבית מעניק שרות שפותר את כל הבעיה בשיחת טלפון אחת.

אתם מתקשרים והמוסך הנייד מגיע מחליף והכל מאחוריכם, במחיר מעולה, במקרים של מצבר העלויות לא גבוהות כמו למשל אם נזדקק לשאיבת דלקים שגויים מהרכב.

במידה וטעינו בסוג הדלק ונזמין מוסך נייד שיצטרך לעבוד קשה על מנת שהרכב שלכם ינצל, ההמלצה שלנו היא טרם חייגתם לגרר ותשרפו יום ולפעמים יומיים, פשוט חייגו למוסך הנייד שלנו ותהנו משרות מהיר הרבה יותר.

מצבר בתל אביב

מצבר בפתח תקווה – שירותים נוספים

נניח והזמנתם מוסך עד הבית על מנת שתוכלו להחליף את המצבר במהירות ועל הדרך עליתם על בעיה נוספת והרכב לא מניע, קודם כל אל דאגה.

היתרון במוסך שמגיע עד הלקוח הוא שהכל זמין ואיש המקצוע שהגיע יוכל לאבחן ולתקן לכם את התקלה תלוי עד כמה היא מסובכת ודורשת אם צריך גרירה.

מוסכי שטח הם דבר מעולה משום שתוכלו לקבל הצעת מחיר במקום לאחר אבחון הבעיה ורמת השרות הופכת לאישית יותר ופחות מסובכת.

מצבר בפתח תקווה – מה לגבי אחריות ומחירים?

המחירים להחלפת מצבר בשטח אצלנו כוללים את הפרוק
וההרכבה, כאשר הוחלף לכם המצבר אתם בטח חושבים לעצמכם מה יקרה ביום שלמחרת אם תהיה בעיה, אז הרשו לעצמכם להירגע.

אנו מתקינים את המצברים הטובים ביותר של החברות הטובות ביותר אשר מעניקות אחריות ארוכה לכל מקרה שלא יהיה, תחליפו את המצבר במוסך הנייד שלנו ותוכלו לנהוג בראש שקט.

מחפשים החלפת מצבר באזורים נוספים? מצברים ביפו זמין עבורכם בשיחת טלפון, נגיע מהר נחליף לכם את המצבר במחיר מעולה הכולל פרוק והרכבה, אל תישארו תקועים חייגו אלינו ונגיע מהר להחליף לכם את המצבר התקול.

שירות מ - יצאת צדיק:

תפריט:

צור קשר:

רוצים שנחזור אליכם? השאירו פרטים ונשוב בהקדם:

Call Now Button דילוג לתוכן