לוגו מוסך עד הבית

השירות ניתן באזור המרכז והסביבה בלבד!

מצבר בכפר טרומן

מוסך עד הבית מציע לכם שרות 24 שעות להחלפת מצבר,  נגיע במהירות להחליף לכם את המצבר, בין אם זה מצבר לרכב או לאופנוע, חייגו אלינו להצעת מחיר משתלמת, בכל שעה ובמחיר מעולה הכולל פרוק והרכבה.

מצבר בכפר טרומן – חילוץ שטח מהיר

כאשר אנחנו קמים בבוקר אנחנו לא מתכננים להיתקע עם הרכב, אבל אין מה לעשות זה יכול לקרות לכל אחד, אם אתם מניעים את הרכב וכמה פעמים אתם שומעים רעש של חריקה מוזרה, עדיף שתפסיקו להניע כל כמה שניות, אחד משני הדברים קרה, המצבר שלכם נגמר ואתם צריכים שרות מצבר בכפר טרומן או שהלך לכם הסטרטר, אתם יכולים לקחת את הרכב למוסך עם גרר ולבזבז יום שלם או להתקשר למוסך עד הבית, דרך הטלפון נוכל לתת לכם הצעת מחיר משתלמת לכל אחת מהבעיות שציינו, אם זה מצבר נחליף לכם אותו בעלות הכוללת פרוק והרכבה, אם חשבתם שלהחליף מצבר דרך מוסך דרך הוא יקר אז אתם טועים, פשוט תתקשרו וקחו הצעת מחיר ואולי תופתעו, מה שבטוח תגיעו יותר מהר אל היעד שלכם.

מצבר בכפר טרומן

מצבר בכפר טרומן – שכחתי אורות דולקים מה עכשיו?

במקרה שבו שכחתם אורות דולקים והמצבר שלכם יחסית חדש, אין לכם מה להילחץ ולדאוג, אם אתם בסביבה מוכרת ליד הבית אז פשוט בקשו מאחד השכנים שיניע אתכם כנסו אל הרכב תיסעו כחצי שעה והמצבר שלכם יטען חזרה, אנו ממליצים לכם לשים מדבקה קטנה בתוך הרכב שתקל עליכם ותזכיר לכם לסגור את האורות של הרכב במידה ושכחתם, אבל מה קורה אם אתם תקועים עם הרכב באמצע שום מקום? אל דאגה מוסך עד הבית יגיע במהירות לחלץ אתכם ולתת לכם מענה גם במקומות ובשעות לא שגרתיות, זכרו דבר חשוב, אם מישהו הניע אתכם ואתם מכבים את הרכב לאחר נסיעה ממושכת והרכב לא מניע שוב, סיכוי גבוה שהמצבר שלכם הלך, שווה לכם לבדוק ולהחליף אותו במהירות האפשרית, נשמח לעזור ולהחלייף לכם את המצבר בעלות הכוללת פרוק והרכבה.

מצבר בכפר טרומן

בנוסף אנו מציעים שרות בתחומים נוספים עבורכם:

  • החלפת סטרטרים ואלטרנטור
  • שאיבת דלק לרכב / סולר שגוי
  • טיפול לכל סוגי הרכבים
  • החלפת מצברים
  • חשמלאות רכב
  • דיאגנוסטיקה
  • בדיקה לפני קנית רכב ועוד

זקוקים לשרות החלפת מצבר באזורים נוספים? מצבר לוד זמין עבורכם 24 שעות עם שרות אדיב ומחיר מצוין הכולל עבודה, חייגו אלינו ונשמח לעזור.

אז איך מזמינים: הדרך המהירה ביותר לבצע הזמנת שירות החלפת מצבר ברכבכם היא לחייג 050-500-5772 ויש לכם מצבר חדש ברכב ואחריות מלאה על כל סוגי המצבר שנחליף לכם ברכב.

שירות מ - יצאת צדיק:

תפריט:

צור קשר:

רוצים שנחזור אליכם? השאירו פרטים ונשוב בהקדם:

Call Now Button דילוג לתוכן