לוגו מוסך עד הבית

השירות ניתן באזור המרכז והסביבה בלבד!

מצבר לרכב בחולון בכל שעה

תקועים בחולון עם הרכב וצריכים מצבר לרכב בחולון עד אליכם? מוסך על הבית מגיע לכל פינה בעיר חולון תוך דקות בודדות ומחליף מצברים ומניע את כל סוגי הרכבים, ועוד לא דיברנו על המחיר…

החלפת מצבר לרכב בחולון עד הבית

היכן הכי טוב לקנות מצבר בחולון

המקום הכלי טוב לקנות מצברים בזול זה באוטו דיפו באזור התעשייה חולון, ניתן למצוא שם מצברים סבירים במחיר סביר של חברת START, ניתן גם למצוא מצברי שנפ באזור התעשייה באזור.

הבעיה היא שהם לא מגיעים עד אליכם ולא בטוח מחילים במקום, וזה היתרון של לקנות מצבר ממוסך עד הבית אז אתם באמת רוצים לבצע עסקה נבונה התקשרו אלינו בכל שעה ותקבלו מצבר במחיר הכי טוב בלי לצאת מהבית.

ועכשיו אסביר מדוע:

אנו קונים את המצברים שלנו בכמויות מסחריות, בערך 45% זול יותר ממחיר שהצרכן יקנה את אותו המצבר ומרוויחים את הפער בתשלום, כך שלרוב לקנות מאיתנו מצבר שיגיע עד להיכן שלא תהיו, אם זה בחולון או בכל מקום אחר, עם התקנה ושירות הנעה יעלה לכם פחות או יותר אותו הדבר.

שלא נדבר על הזמן שאתם תבזבזו לעשות השוואות מחירים, ולא תמיד אנו תקועים עם הרכב, במקום שנח לנו להיות בו וזמן שווה כסף, לכן אל תבזבזו את זמנכם היקר, התקשרו למוסך עד הבית עוד היום והזמינו אותו להחלפת מצבר לרכב בחולון 24 שעות.

ניתן גם לבצע דרכנו הזמנת מצבר בר"ג במהירות

איך יודעים שהלך המצבר

איך יודעים שהצבר התקלקל בדיקת לקוח:
הרכב לא מניע רק בדחיפה, וגם שמיעים עם כבלים ונוסעים יותר משעה והרכב לא מניע שוב, בדיקת מצבר מקצועיות – מחברים מכשיר שנקרה רב מודד, בודקים ערכים, ויודעים במקום

מוסך עד הבית מספק מצברים בחולון במחרים ללא תחרות:

מחירים עבור מצברי שנפ לרכבים יפניים 60 אמפר יעלה דרכנו מחיר זול ביחס למחיר השוק, השירות כולל התקנה (לא בשעות הלילה שבתות וחגים). החלפת מצבר VOLTA לרכב במבצע לתושבי חולון והסביבה במחירים שאסור לפרסם. לפרטים צלצלו בכל שעה. ניתן גם לקבל שירותי החלפת מצברים מכל הסוגים במחירים תחרותיים במיוחד, דברו איתנו.

במידה ואתם צריכים החלפת אלטרנטור לרכב עד הבית, אנו מספיק שירותים אלו במקום במרכז והסביבה

הצעת מחיר בטלפון!

ניתן לקבל הצעת מחיר בטלפון עבור כל סוגי המצברים, גם אם לא בטוחים איזה מצבר יש לכם, צלמו אותו ושלחו לנו תמונה בוואטאפ ומיד נוכל לתת לתת לכם את הצעת מחיר טלפונית מהירה ומדויקת.

שירות מ - יצאת צדיק:

תפריט:

צור קשר:

רוצים שנחזור אליכם? השאירו פרטים ונשוב בהקדם:

Call Now Button דילוג לתוכן