לוגו מוסך עד הבית

השירות ניתן באזור המרכז והסביבה בלבד!

מצבר ברעננה שרות עד הבית

זקוקים להחלפת מצבר לרכב? מוסך עד הבית זמין עבורכם 24 שעות, נשמח לתת לכם הצעת מחיר משתלמת על החלפת מצבר הכוללת פרוק והרכבה במקום, בנוסף אנו מעניקים מגוון שרותי חילוץ דרך, חייגו להצעת מחיר ונשמח לעמוד לשרותכם.

מצבר ברעננה – שרות מהיר חוסך לכם זמן יקר

קמתם בבוקר וגיליתם לרוע המזל שהרכב שלכם לא מניע, אתם חייבים להגיע למשרד למצגת חשובה או ממהרים לקחת את הילדים אל הגן, אם הרכב שלכם עושה קולות של חריקה מוזרה זה יכול להיות אחד משני הדברים, או סטרטר מקולקל או מצבר שנגמר.

בשני התרחישים הרכב לא יניע, אך אם זה מצבר גמור תמיד יכול להגיע שכן נחמד ולהניע אתכם שתוכלו לצאת לעבודה. אם הרכב הונע לאחר ששמו לכם כאבלים והטעינו, אז יש סיכוי שתגיעו למשרד בזמן, אך קחו בחשבון שתצאו מהעבודה בערב יש סיכוי גבוה שהרכב לא יניע שוב.

אם מצבר הפסיק לעבוד בלי ששכחתם מנורות דולקות ואורות דלוקים אז רוב הסיכויים שהמצבר ישן מאוד ואתם חייבים להתקשר למוסך עד הבית ולבקש הצעת מחיר משתלמת על מצבר חדש, כי סיכוי מאוד טוב שתנסו להניע ב בערב אתם שוב תהיו תקועים.

מצבר ברעננה

מצבר ברעננה – איך נדע שהמצבר לא תקין?

מצבר לא תקין הוא מצבר שפג תוקף השימוש שלו, או שהוא מתחמם ומוציא קורוזיה, אנו ממליצים להחליף את המצבר כל שנה וחצי או לפחות לבדוק אותו.

איך בודקים את המצבר? פשוט מאוד תבדקו שיש מים מזוקקים באופן קבוע וזה ישמור על המצבר שלכם חי, אם אתם שמים לב שהאורות בלוח השעונים התחיל להיות מעומעם זה סימן שמשהו מתחיל להיחלש בכוח של המצבר.

אם זיהיתם משהו מהדברים האלו, חייגו למוסך עד הבית ונשמח לעזור, עלות החלפת מצבר היא לא גבוהה משום שבמוסך עד הבית מחיר ההחלפה כלול במחיר, אל תתמהמהו כאשר מדובר ברכב ישן תבדקו את המצבר כל כמה זמן, תראו שיש בו מים והוא לא מתחמם והכי חשוב לבדוק את תאריך התפוגה שלו.

בנוסף אנו מציעים שרות בתחומים נוספים עבורכם:

  • החלפת סטרטרים ואלטרנטור
  • שאיבת דלק לרכב / סולר שגוי
  • טיפול לכל סוגי הרכבים
  • החלפת מצברים
  • חשמלאות רכב
  • דיאגנוסטיקה
  • בדיקה לפני קנית רכב ועוד

זקוקים לשרות החלפת מצבר באזורים נוספים? מצבר הרצליה זמין עבורכם 24 שעות עם שרות אדיב ומחיר מצוין הכולל עבודה, חייגו אלינו ונשמח לעזור.

אז איך מזמינים: הדרך המהירה ביותר לבצע הזמנת שירות החלפת מצבר ברכבכם היא לחייג 050-500-5772 ויש לכם מצבר חדש ברכב ואחריות מלאה על כל סוגי המצבר שנחליף לכם ברכב.

שירות מ - יצאת צדיק:

תפריט:

צור קשר:

רוצים שנחזור אליכם? השאירו פרטים ונשוב בהקדם:

Call Now Button דילוג לתוכן