לוגו מוסך עד הבית

השירות ניתן באזור המרכז והסביבה בלבד!

מצבר ביבנה

תקועים מתחת לבית? אנו מציעים שרות 24ש החלפת מצבר לרכב ולאופנוע, גם אם אתם זקוקים לשרות החלפת גלגל לרכב ונגיע לחלץ.
מוסך עד הבית מציע מגוון שרותים יעילים עבורכם התקשרו להצעת מחיר משתלמת על כל בעיה אליה נקלעתם.

מצבר ביבנה – הרכב לא מניע?

תנו לנו לתת לכם טיפ קטן, כאשר הרכב לא מניע ואתם שומעים רעש חריקה מוזר, עצרו מיד זה יכול להיות או מצבר או אם תמשיכו לנסות להניע זה יהפוך גם לסטרטר דפוק ואז תזדקקו לשרות החלפת סטרטר לרכב והנזק יהיה כפול, הטיפ שלנו הוא שלא תלחמו עם הרכב אלה פשוט מאוד מהרגע שהוא לא מגיע, תתקשרו למוסך עד הבית ונאבחן לכם את התקלה, אין שום טעם לנסות פעם אחרי פעם להניע, אם לא הניע בהתחלה הרכב לא יניע גם לאחר 10 ניסיונות הנעה.

מצבר ביבנה

מצבר ביבנה – כל כמה זמן מחליפים מצבר?

אי אפשר באמת לדעת זמן מדויק, אבל החלפת מצבר נעשת בערך כל שנה וחצי לערך, אם אתם רואים שהמצבר שלכם הגיע לשלב בו מתפתחת עליו קורוזיה, זה הזמן המתאים להחליף, המצבר ישן ובלוי וזה רק עניין של זמן עד שיכבה, הקורוזיה נוצרת מהתפרצות חומצה מהמצבר עקב חימומו מהבלאי הטבעי, או כתוצאה מאי מילוי מים מזוקקים,  אין באמת דרך לדעת אבל אם תחכו לרגע האחרון זה יעלה לכם יותר יקר, במיוחד אם תתקעו בצפון הארץ או הדרום רחוקים מהבית,  אם יש לכם חשד שהמצבר שלכם ישן ובלוי חייגו אלינו למוסך עד הבית ונגיע להחליף לכם את המצבר, לא לפני שניתן לכם הצעת מחיר משתלמת, כי להיתקע בדרך זה ממש לא נעים.

מצבר ביבנה – החלפת מצבר מהירה

הדבר החשוב באמת כאשר נתקענו בשטח הוא כאשר אנו ממהרים לעבודה או פגישה חשובה,לכן דרוש שרות מהיר של החלפת מצבר שיגיע יחליף וישחרר אתכם לדרככם, חייגו למוסך עד הבית ותגיעו לעבודה שלכם או לפגישה מהר ממה שחשבתם.

בנוסף אנו מציעים שרות בתחומים נוספים עבורכם:

  • החלפת סטרטרים ואלטרנטור
  • שאיבת דלק/סולר שגוי
  • טיפול לכל סוגי הרכבים
  • החלפת מצברים
  • חשמלאות רכב
  • דיאגנוסטיקה
  • בדיקה לפני קניה ועוד

זקוקים לשרות החלפת מצבר באזורים נוספים? מצבר רחובות זמין עבורכם 24 שעות עם שרות אדיב ומחיר מצוין הכולל עבודה, חייגו אלינו ונשמח לעזור.

אז איך מזמינים: הדרך המהירה ביותר לבצע הזמנת שירות החלפת מצבר ברכבכם היא לחייג 050-500-5772 ויש לכם מצבר חדש ברכב ואחריות מלאה על כל סוגי המצבר שנחליף לכם ברכב.

שירות מ - יצאת צדיק:

תפריט:

צור קשר:

רוצים שנחזור אליכם? השאירו פרטים ונשוב בהקדם:

Call Now Button דילוג לתוכן