לוגו מוסך עד הבית

השירות ניתן באזור המרכז והסביבה בלבד!

מצבר בגבעת שמואל

שרות דרך להחלפת מצבר 24 שעות לחילוץ שטח המגיע עד לרכב התקוע, החלפת מצבירם לכל סוגי הרכבים והאופנועים, נשמח לחלץ אתכם בכל שעה ביום, עם שרות מעולה אמין ובמחירים מצויינים, חייגו עוד היום להצעת מחיר.

מצבר בגבעת שמואל – גם בשעות לא שגרתיות

יצאתם מהמשרד בשעה 10 בלילה מישיבת צוות ארוכה ומתישה וכל מה שבא לכם זה להגיע הביתה ולנוח, אתם יורדים למטה לכיוון החניה ומגלים להפתעתכם ששכחתם את הנעילה של הרכב פתוחה וגנבו לכם את המצבר.

דברים כאלו יכולים להתרחש לכל אחד, אתם תזמינו משטרה מן הסתם שימלאו פרטים אבל מה קורה שעה לאחר מכן? האם תגררו את האוטו ותחכו שעות לגרר? מה הטעם?

ככה או ככה הוא יזדקק לשים את הרכב במוסך , אז מדוע שלא תחייגו ישירות למוסך נייד שיתקין לכם מצבר חדש ברכב ועל הדרך יבדוק לכם אם הגנב עשה נזק נוסף.

תתפלאו המחירים למוסך נייד עד הבית שיתן לכם את השרות הזה משתלם הרבה יותר ממוסך נייח ואתם מקבלים את השרות בכל שעה ובמהירות הבזק, כך שתוכלו לשבת בבית ולנוח בהקדם האפשרי.

מצבר בגבעת שמואל

מצבר בגבעת שמואל – שירותים נוספים

שרות מוסך נייד מאפשר לנו עוד שירותים נוספים מלבד החלפת מצבר, שירותים כמו: שאיבה של דלק מהמיכל במקרה ושמו לנו דלק לא נכון והדבר יכול להרוס לנו את הרכב קליל.

קודם כל במקרים כאלו כאשר תדלקתם בנזין במקום סולר אל תזיזו את הרכב לשום מקום, על מנת שהרכב לא ישאב את הדלק הלא נכון וישבית לכם את המנוע.

לכן, תתקשרו מיד לשרות מוסך נייד שישאב לכם את הדלת במהרה מהרכב. אז תמיד תשמרו את המספר טלפון לאחר שהמוסך דרך הגיע אליכם והחליף לכם את המצבר, מקווים עבורכם שלא תזדקקו לשרותיו גם במקרה ושמו לכם בנזין במקום סולר ברכב.

מצבר בגבעת שמואל – האם מצבר שנפ באמת עדיף?

יש המון סוגים של מצברים בחוץ, מגוון רחב של חברות מעולת, מה שמייחד את המצברים של שנאפ הוא שה מצבר מקומי חזק, בעל שם שיצר לעצמו מסיבה מסויימת, אמין חזק ובעל אחריות של שנים.

יש סיבה מדוע אנשים הולכים על המצבר הזה, לאורך זמן הוא נמדד והוכחה עליונותו וחוזקו מעל מצברים סינים ומצברים ממדינות אחרות.

אם אתם מחפשים אמינות ואחריות לאורך זמן, לכו על מצבר בעל שם במקום לחסוך כמה שקלים על מצברים זולים יתר, לא שהם פחות אמינים, השנפ לדעת הרוב מחזיק זמן רב יותר.

זקוקים לשרות באזורים נוספים? מצבר גבעתיים זמין עבורכם ב24 שעות ביממה להחלפת כל סוגיי המצברים לרכב ולאופנוע.

שירות מ - יצאת צדיק:

תפריט:

צור קשר:

רוצים שנחזור אליכם? השאירו פרטים ונשוב בהקדם:

Call Now Button דילוג לתוכן