לוגו מוסך עד הבית

השירות ניתן באזור המרכז והסביבה בלבד!

מתקין קודן לדלת כניסה

בעבר, התקנת קודנים הייתה נפוצה יותר בקרב עסקים ובנייני משרדים. כיום, גם בבניינים ובבתים פרטיים, הולך וגובר השימוש בקודן לדלת. השימוש בקודן בדלת הכניסה מהווה אמצעי בטיחות אפקטיבי להגנה מפני פורצים אשר מונע כניסה מפני מי שאינו מורשה.


מה חשוב לדעת לפני שמתקינים קודן לדלת?

קודן הוא מכשיר שנמצא בשימוש רב, נוגעים בו בתדירות מאד גבוהה. לכן, יש לשים לב שהקודן שנבחר עשוי מחומרים עמידים ושהוא מותקן באופן יציב. זה עשוי למנוע שחיקה מהירה של הקודן ולהפחית את תדירות ההחלפה שלו.

אם הקודן מותקן מחוץ לבית או למשרד, יש לוודא שהוא מותאם לכך ועמיד בפני מים. בנוסף, בהתקנה של קודן מחוץ למבנה סגור, יש לוודא שתשתית החשמל אינה חשופה, לוודא שהתבצע איטום כנדרש, על מנת שהקודן יתפקד ביעילות לאורך כל השנה, גם בימים של גשם.

לכל קודן יש הוראות שונות להחלפת הקוד. לכן, לאחר ההתקנה שלו יש לשמור את חוברת ההוראות ולבקש מהמתקין הסבר על אופן החלפת הקוד. ממולץ להחליף את הקוד מדי שנה לפחות וזאת בכדי למנוע שחיקה לא אחידה של המקשים (שאז יהיה ניתן לגלות ביתר קלות את הקוד שלכם).


הליך התקנת קודן לדלת כניסה

הליך התקנת הקודן אינו מורכב ואמור לקחת עד כשלוש שעות. משך ההתקנה תלוי בתשתית הקיימת ובסוג הקודן המותקן. בשלב הראשון מתקין קודן לדלת הכניסה יחבר את הקודן אל נקודת החשמל הקרובה ביותר.

לאחר מכן, תותקן מערכת הנעילה בדלת הכניסה – מנעול חשמלי או מנעול אלקטרו-מגנטי. בשלב הסופי יחובר הקודן למערכת הנעילה.


מה עדיף? מנעול חשמלי או אלקטרו-מגנטי?

המנעול החשמלי עובד בדומה למנעול רגיל, באמצעות לשונית שיוצאת החוצה מתוך הדלת ונכנסת אל תוך המשקוף ובכך מונעת את פתיחת הדלת. המנעול האלקטרו-מגנטי עובד באופן אחר:

מתקינים מגנט אחד על הדלת ואת המגנט השני מתקינים על המשקוף. באמצעות הזרם החשמלי, נצמדים המגנטים זה לזה ומונעים פתיחה של הדלת.

התקנת קודן עם מנעול אלקטרו-מנגטי יקרה יותר מהתקנת קודן עם מנעול חשמלי. בעת נפילת חשמל, הקודן אשר מבוסס על חשמל, לא יפעל בשני סוגי המנעולים, שכן שניהם מופעלים על-ידי חשמל.

אולם, את הדלתות עם המנעול החשמלי ניתן לנעול גם באמצעות מפתח, בעוד שאת הדלתות עם הנעילה האלקטרו מגנטית-לא ניתן.


סוגי קודנים לדלת כניסה

הקודן האנטי ונדלי הוא הקודן הנפוץ ביותר. אמנם הוא פשוט יחסית ומורכב כולו ממתכת אך הוא אמין מאד, עמיד למים ומחזיק מעמד לאורך זמן. קודן מתקדם יותר הוא קודן ביומטרי.

קודן מהסוג הזה קורא טביעת אצבע, ואליו מכניסים מבעוד מועד את טביעות האצבעות של האנשים אשר מורשים להיכנס. הוא חדיש וקשה יותר לפריצה ועל כן גם העלות שלו גבוהה יחסית.

סוג הקודן האחרון הוא קודן הקרבה. קודן לדלת הוא למעשה חיישן שניתן לפתוח באמצעות כרטיס או צ'יפ. לא משנה באיזה קודן תבחרו, הקודן הוא אחד האמצעים היעילים בהגנה על ביתכם או על בית העסק שלכם.


אולי יעניין אותך גם:
קורס מצלמות אבטחה

שירות מ - יצאת צדיק:

תפריט:

צור קשר:

רוצים שנחזור אליכם? השאירו פרטים ונשוב בהקדם:

Call Now Button דילוג לתוכן