לוגו מוסך עד הבית

השירות ניתן באזור המרכז והסביבה בלבד!

החלפת מצבר לכל סוגי הרכבים 24 שעות ביממה

השארתם את האורות ברכב דלוקים והרכב לא מניע? אל דאגה שירות החלפת מצבר של מוסך עד הבית יפתור לכם את הבעיה ותוכלו לחזור לענייניכם בהקדם האפשרי.

כמה עולה החלפת מצבר לרכב?

החלפת מצבר לרכב פרטי של החברות המובילות בשוק נע בין 350ש"ח ל750ש"ח בממוצע, המחיר תלוי בכמה אמפר המצבר שלכם וסוג המצבר.

לדוגמא החלפת מצבר לרכבים כמו מאזדה לאנטיס, טויוטה קורולה, סוזוקי באלנו, הונדה סיוויק, פורד פוקוס, מיצובישי לאנסר, יונדאי I30, שברולט קרוז וכדומה הוא מצבר 12V הצורך בממוצע 45אמפר ויעלה בין 350ש"ח 600ש"ח בממוצע.

החלפת מצבר לרכב

 

 

 

 

 

 

 

איך אפשר לדעת אם המצבר התקלקל

בדיקת טעינה- ניתן להניע את הרכב עם כבלים או בדחיפה למי שיש גיר רגיל לעשות סיבוב עם הרכב לפחות חצי שעה ולאחר מכן לכבות את הרכב ולנסות להניע שוב, אם הרכב לא מניע המצבר לא תקין.

בדיקת קורוזיה ומגעים בקטבים- אם יש קורוזיה על המחברים של הפלוס או המינוס, זה יוצר קורוזיה שמשבשת את מעבר הזרם מהמצר לרכב, הדבר הכי פשוט להורדת קורוזיה מהמצבר היא לשפוך מים רותחים מקומקום חשמלי זה מנקה הכי טוב.

אם אין באפשרותכם להשיג מים חמים ניתן לגרד את הקורוזיה עם מברג ולאחר מכן רצוי לנקות עם מים רותחים, וכמובן לחזק את הקטבים עם מפתח 10 או פלייר הכי חזק שניתן

בדיקת נוזלים(חומצה) בתוך תעלות המצבר באמצעות פנס או פתיחת המכסים של תעלות המצברים ניתן לבדוק את כמות החומצה במצבר אם החומצה ירדה מתחת לקו המינימום (קו הפלטות) בלפחות תעלה אחת זה לא תקין וחייב במילוי

בדיקת סדקים בגוף המצבר במידה וחסר נוזל ניתן לבדוק נזילות בגוף המצבר (אם נמצאו סדקים לא ניתן להשתמש במצבר כלל)

מה ההבדל בין החלפת מצבר שנפ לשאר המצברים

מצברי שנפ הם מצברים איכותיים ויקרים יותר שמיוצרים בארץ ובדרך כלל השירות וטיב האחריות טובים וזמינים יותר וכמובן מצברי שנפ הוכיחו עמידות לאורך זמן על רוב המצברים המוכרים בשוק בישראל

הסבר כיצד להחליף את המצבר לבד:

ראשית חשוב לנתק את הקוטביות קודם המינוס (כבל השחור) ולאחר מכן את הפלוס (כבל האדום). המצבר תפוס עם גשר או פלח ברזל המונע מהמצבר לזוז בזמן נסיעה פרקו את הגשר/פלח באמצעות מפתח 10 או T10.

משכו את המצבר והחליפו במצבר החדש *וודאו היא הוא מונח במקומו אחרת הפלח/גשר לא יסגרו לכם, החזירו את הקוטביים למקום, הפעם בסדר הפוך קודם הפלוס ואחר-כך המינוס.

טיפים לרכישת מצבר ממוסך עד הבית

האם מומלץ לקנות מצבר ולהתקין לבד?

התשובה היא לא תמיד, אסביר שקונים מצבר בדרך כלל מחנות או ספק המחיר עבור הצרכן הפרטי יעלה כמעט כמו להזמין שירות של החלפת מצבר עד הבית כולל התקנה.

מכיוון שאנו במוסך עד הבית קונים כמות מסחרית של מצברים מכל החברות המובילות ומקבלים מחירים זולים בהרבה מהצרכן הפרטי כך שהלקוח מקבל התקנה חינם באותו המחיר אם הוא רוכש את המצבר דרכנו

אזורי שירות מרכזי:

מצבר בתל אביב, מצבר ברמת גן

צוות מוסך עד הבית זמין עבורכם 24 שעות ביממה לכל שאלה

אחריות לכל סוגי המצברים, אמינות ושירות מהיר הוא המוטו שלנו, נשמח לעמוד לשירותים: להזמנות חייגו אלינו:

3 טיפים לבדיקת המצבר:

  1. בדיקת קורוזיה: בדקו אם יש קורוזיה על הכותבים (הפלוס והמינוס) אם יש, הרתיחו מים רותחים בקומקום ושפכו בזהירות: שימו לב כי אתם שופכים את המים בזהירות על כל צד בנפרד
  2. בדיקת חומצה: בדקו אם חסר חומצה במצבר, אם כן הוסיפו כנדרש, היזהרו לא למלא יותר מידי, סעו קצת עם הרכב, אם המצבר נטען הרווחתם.
  3. בדיקת טעינה: בדקו באמצעות רב מודד אם יש טעינה, כבנו את הרב מודד לבדיקת מטח ישר – V, ובדקו אם כאשר אתם מפרקים את אחד הכותבים מהמצבר יש שינוי בערכים, אם אין סימן שאין לכם טעינה והבעיה באלטרנטור.

סוגי מצברים הנפוצים בישראל:

  • שנפ
  • ורטה
  • וולטה
  • וינמקס

 

ברצוני לשבח את השירות והמקצועיות של לירון ממוסך עד הבית, הגיע אלי שהייתי בשיא הלחץ שלא הניע לי הרכב, גם הרגיע אותי וגם פתר לי את התקלה המהירות ויצא הוגן במחיר
המלצת לקוח על החלפת מצבר
יעקב לוי
מורה

שירות מ - יצאת צדיק:

תפריט:

צור קשר:

רוצים שנחזור אליכם? השאירו פרטים ונשוב בהקדם:

Call Now Button דילוג לתוכן